سوالات متداول را اینجا مطالعه کنید

سوالات متداول کاربران

چطور به شما اعتماد کنم؟

قطعا اعتماد سرمایه ایست که به مرور زمان به دست می آید، اما برای شروع میتوانید نشان اینماد ما را در پایین صفحه چک نمایید که این نشان دهنده این است که ما مراحل لازم برای کسب مجوز اینماد و درگاه بانکی را طی نموده ایم و هدفمان از ابتدا شروعی قانونمند و حضوری معتبر بوده است.

چگونه هزینه ارسال را تخفیف بگیرم؟

اگر مجموع خرید شما بیش از 1 میلیون تومان است، هزینه ارسال به عهده ما خواهد بود.

پس از خرید آنلاین چه کنم؟

نیاز به هیچ کار خاصی نیست، در اسرع وقت کالای خریداری شده برای شما ارسال می گردد، در صورت نیاز به هرگونه اطلاعاتی، ا ز طریق شماره تلفنی که حین ثبت نام ثبت کرده اید با شما تماس خواهیم گرفت.

طریقه ارسال چگونه است است؟

کلیه کالاهای خریداری شده توسط پست ارسال خواهد شد، اما ارسال در شیراز توسط پیک می باشد.

اگر مشکلی در کالای دریافتی وجود داشت چه کنم؟

خوشبختانه تا به حال چنین مشکلی وجود نداشته زیرا کلیه اجناس ما اورجینال و دارای پلمپ درب از سوی کارخانه می باشد، با این وجود در صورت هرگونه مغایرت یا مشکل از باز کردن محصول خودداری و ظرف مدت 24 ساعت از دریافت کالا از طربق تلفن با ما تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم برای مرجوع یا تعویض کالا بدون پرداخت هیچگونه هزینه در اختیارتان قرار گیرد.

سوالتان را بپرسید

با ما در ارتباط باشید